zaterdag 16 juni 2012

Random SHit.

Hooiii.
Ik blogg, op deze blog meestal alleen als ik met bestie Chelsea ben^^.
En je raad het al, dat ben ik dus nu.
We hebben dingen op Us-Foodz besteld (www.usfoodz.nl) en daar had ik een drilpuding besteld.
Over 25 minuten kan die uit de koelkast en in mijn heerlijke buik, waar die alle ruimte heeft, omdat mijn buik zo groot is.
Ik wist het een groote buik heeft wél voordelen!
Weetje wat ik laatst zag? Een levende Doos. twee zelfs.
En die levende dozen, zaten in een doos.
En ja, ik ben vandaag dus droog.
En ik heb mijn haar gestijld, Al krult het nu wel al weer...:(
Maar ik heb ook een nieuw Adidas vest, een armandje en nog meer shit.
Ik wil ook even laten weten wat mijn leukste dingen zijn van Us-Foodz!

♥Skittles Blenders
♥ Nerdss
♥ Life Savers
♥ Skittles Wild Berry

Ik heb veel meer, maar kijk ik kan niet alles leuk vinden toch?
Weetje, zonder school he... had ik miljoenen mensen niet gekend...
Das gek om te bedenken.
En ik krijg het idee dat ik een concentratie probleem heb, want het gaat van droogheid naar lekkers naar school naar concentratierpoblemen... ik ga gewoon van het een naar het ander.
Zoiets heet random typen.
En dat vind ik dus leuk?
Nou ik weet niet of ik dat leuk vind.
Weetje ik ga logeren met chelsea.
Maar dat had ik al verteld?
Geen idee, ik moest zo hard lachen dat mijn hondje er bang van werd, zielig toch!
Maar dat was toch grappig hihi. het is alweer goed met dr nu!
Morgen middag ga ik weer lekker rijden op mn perdje, dan is er een fotoshoot.
Vanavond dus weer lang opblijven♥!
Daar hou ik van.
Nou soms dan, weetje ik ga zo chelsea's logeerbed goed doen.
Anders moet ze op de grond slapen,
en das ook zo zielig he.
Wie wil er nou op de grond slapen?
hmm, beter dan buiten onder een brug.
Als er maar onderdak is...
Waarom onderdak? Want een dak zit niet onder je... maar boven je.
Das fcking raar,
Daar raak ik van in de war.
Nee daar raak ik niet van in de war,
En ik ga stoppen want ik verpest heel deze blog zo.
Weardd.

Adioss
-xx-
♥♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten